sobota, 17 sierpnia 2013

Back to brown :D

Tak jak planowałam takl i zrobiłam :D Zafarbowałam się spowrotem na ciemno. ;))
 Tyle czasu rozjasniania, tyle pieniedzy poszlo w .. hmm.. nawet nie wiem w co ..  Ah te hormony ..
Nioe wiem czemu tak mam, ale w poprzedniej ciąży też zachcialo mi sie blondu ... i tez po paru miesiacach wrocilam do ciemnych, teraz po 3 latch kolejna ciaza i kolejny blond ... :) Dobrze, że wiecej ciaz nie planuje bo chyba pozbylabym się wlosow.. :P

No ale wracajac do powrotu do brązu :) To tak jak i przy poprzednich uzycach farby, ta mnie nie zawiodla.. kolor wyszedl prawie identyczny jak na opakowaniu, moze ciut ciemniejszy ale pewnie sie 'spierze' troche jeszcze. Oto efekty:

Przed:
Po:


Najlepiej czuje sie w broązie, więc chyba juz tak zostanie :) (dopoki znowu cos mi nie odbije) :)
moje wlosy przeszly juz wiele kolorow od blondow, rurdych, czerwonawych az po czarne:) To az cud ze nadal mam ich tyle na glowie ;)

buziaki ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz