poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Treska clip- in medium brown





Opinia: Są to włosy syntetyczne. Mimo to wyglądają bardzo ładnie w porownaniu z innymi wlosami syntetycznymi (mialam juz 3 pary). Kolor dobralam fantastycznie, praktycznie nie roznia sie wcale, jedynie tym, ze moja sa bardziej matowe. :) Jednak po związaniu nie rzuca sie to w oczy. Minusy mam dwa, treska jest dość rzadka (110gram) a ja mam bardzo geste wlosy i  z natury mam krecone wlosy  na dodatek teraz sciete i wycieniowane wiec niestety przy rozpuszczonych widac tę roznicę i to bardzo. Nie wiem czy bede uzywac ich na codzien, jesli tak to oczywiscie bede musiala dokupic jeszcze z 1 treskę w co watpie bo bede musiala prostowac wlosy, raczej bede nosila w warkoczu lub w kucyku, wtedy odpada prostowanie a wlosy wygladaja fajnie. To az niewiarygodne jak zmienia sie twarz, po doczepieniu wlosow. :) Ja czuje sie bardzo kobieco w dlugich wlosach dlatego mam nadzieje ze wytrwam w postanowieniu zapuszczania moich wlosow :))
3majcie kciuki.
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz