poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Ciach, ciach .. ;]

W związku z tym, że przez wariujące hormony zachcialo mi sie rozjasniac włosów ( a o tym opisze w nastepnej notce) moje włosy były w stanie opłakanym ... ;(  Tyle czasu zapuszczania i niestety włosy wczorajszegho dnia poszły pod nozyczki. :) A że ja zaufania do fryzjerów to jakoś szczegolnie nie posiadam, włosy scianałam sama. ;) Metodą znalezioną na blogu  http://www.urodaiwlosy.pl/2012/08/jak-samodzielnie-podciac-wosy-prosty.html ja swoich włosów ściałam bardzo dużo.;) Nie żaluję, bo chociąz włosy że krótkie to wyglądają, zdrowo. :)) Lepsze krótkie i zadbane i niż długie i wyglądające jak słoma ...
Oto pare fotek: 
tak było ;)

a jest tak  ;)

Nie przejmuję się tym, chociaż marzę o dlugich włosach jak sprzed paru lat .. 
 Moim celem  jest taka długość <3
Foto relację z 'nowych" wlosow napewno opiszę, gdy tylko dostane paczkę. :))
Milego dnia  ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz