czwartek, 15 sierpnia 2013

Farbowanie.

Witajcie :)
 Dzis kuoiłam farbę i zamierzam przefarbowac włosy na kolor zbliżony do mojego naturalnego koloru czyli średni brąz. Wybrałam farbę  firmy CLAIROL nice'n easy.To nie moje pierwsze podejscie do tej farby. Od kiedy mieszkam w Irlandi to przewaznie nimi farbuję. Podczas rozjansia włosow to wlasnie farba tej firmy uratowala moje zolte wlosy, podczasd gdy wszystkie inne zawiodly. Lubie te farby, po pierwsze dlatego, że sa bardzo wydaje te zwykłe i te w piance (osobiscie kupuję w piance poniewaz wlosy farbuje mi moj maż i taka aplikacja jest dla niego najwygodniejsza :) ). Zawsze wychodzą kolory zblizone do tych na opakowaniu.


5 medium brown.
Na ten kolor zdecydowalam sie z 2 powodow. Pierwszy to tkai, że zamowilam treski w tym kolorze, a drugi taki, że nie będzie widać odrostów, poniewaz zamierzam zaprzestac farbowania wlosow do momentu az nie wyjda na prostą ;D i odrosną.

Do pomocy zamówilam rowniez olejek SESA. 
Nadal czekam na obie przesylki. 

Efekty farbowania juz w krótce. :)

buziaki :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz